canım bu şekilde sütünü başkalarının sütüyle kıyaslama yapmak doğru olmaz kiminin sütü çok olur ama yağlı değildir bebeğine kilo aldırmaz kiminin az olur ama bebeğine yeter kilosu güzel olur birde sağdığın sütle bebeğin memeden emdiği süt miktarı hiçbir zaman aynı olmaz sağdıgın süt daha az çıkar ve sağarak cc miktarına bakarak inan moralini bozarsın ve olan sütte stresten geri gidebilir oyuzden pozitif olmak sağlıklı beslenmek ve düzenli emzirmek en önemlisidir bebeğin gelişiminde de sorun yoksa hiçkimseyle kıyaslama yapma