Dmrsld ben taytını kullandım hamile kalmadan önce giyiyorum hala durur bacak kısmı korse li değil istediğim gibi değildi.. Sadece göbek kısmı korse li oda görüntü kötü duruyor alt taraf çok şişmiş gibi. Stayfit de kullandım ondan da memnunum.. 360 da çok iyi onu alıcam bu sefer