Azeri Merhaba Kizlar ben 21-4 haftalik hamileyim Hic ama Hic halim yok halsizim,midem Asiri bulaniyor,istiyorum kaytarmak Ama Olmuyor,belim cok ariyor,uyumak isyiyom uyamiyorum,midem yaniyir ariyor,boyke durum Yasayan varmi?
bsrguneri03 Azeri mide yanması için gavıscon kullandım doktorumda onu önerdi halsizlik vs varsa acaba degerlerınız mı düştü çünkü benımde aynısı oldu meğer degerlerım düşmüş kuruyemiş yumurta yogurt bol bolll tuketmemız gerekiyormus bu haftalardan sonra bebek daha hızlı büyümeye başladığı için bızım direncimiz düşüyormuş umarım en kısa zamanda düzelir 😌💗
anapanda12 Şuan 22yim önceki bebeğimde bu durumu yaşamıştım mide yanması için elma salata yoğurt gibi besinler tüketebilirniz ama diğer şikayetler için doktora gidin derim