Benim de ilk gebeliğim ama ücretsiz devlet hastanelerinin eğitimi var ebeler birebir anlatıyor hem de sağlık ocağınıza danışın mutlaka. Öğrendiğime göre ilk gebeliklerde doğum çok yavaş ilerlediğinden hastaneye yetişeme durumu imkansıza yakın , sancıların sıklığı 5 dakikada bir olduğu zaman hastaneye gitmek gerekiyor, tabii eviniz çok uzaksa daha erken gidersiniz belki