Kızlar şimdi hastaneden geliyorum sabahtan beri sol tarafımda çok ağrım vardı idrar enfeksiyonu olmuşum yüksek çıktı sonuçlarım doktor monurol verdi sadece ağrın olursa da parol iç dedi akıntım var fazla ama beyaz ve sarı renkli kaşıntı yanma yok vajinamda sizde bi sorun olurmu bebeğim de endişelendim