alparslansmother diş teli tedavisi görüyordum hamileyim 26+5 haftalik kontrolum var hamilelikten beri gitmiyodum gitsem bir sey olur mu
Meray29 alparslansmother bende görüyorum baştan beri gidiyorum kontrole sadece doktorunuza bildirin gebeliginizi
Mediha99 Yok canım benim de tellerim var 16 haftalığız doktoruna söyle ama herhangi bir sorun olmaz dedi bana sadece kusmaya bağlı olarak dişlerini daha çok fırçalamam gerek dedi birde röntgen e falan girmeyi onlar ayarlıyorlar
gulfzlt 1trimester 1trimester sezeryan olacaksanız muhakkak ameliyathanede diş teliniz oldugunu söyleyin
GulserenKY Bende diş telleriyle hamilelik geçirip dogum yaptım. Bir sorun olmuyor zaten ona göre telleri sıkıyor rahatsız etmeyecek şekilde.