@Sema_28 tüp bebek ile hamile kaldım şuan 21 haftalık gebeyim o kadar çok ilaç içtim iğneler vuruldum fitiller attım kii… İnan başlarda sorguluyordum her ilacı neden verdi, ne olcak ne için kullanacağım diye. Bu beni yordu fakat sonra saldım sürecin içine kendimi. Doktorumu güvenerek kendim seçtim ve teslim olacağım sorgulamayacağım dedim. Bende Kozyatağı Acıbademde tüp bebek tedavisi gördüm. Bazen ne önerilirse uymak daha iyi sorgulamadan zihinsel olarak kafanın dingin olması gerekiyor çünkü.