Gamzedmrr Arkadaşlar merhaba 36+3 olduk ahududu yaprağı almıştım doğum sancılarına iyi geldiği ve kasılmaları rahatlatıp kolay doğumu sağladığı için. Ne zaman kullanmaya başlamalıyım daha önce kullanan oldu mu acaba ?
[silindi] Canım ben 38. Hafta da başlamıştım ve suyum geldikten sonra da hemen bi bardak içtim kolay bi doğumum oldu şükür ve Meryem ana otu da kullandım doğumda ben
Gamzedmrr [silindi] ya teşekkür ederim ozaman bir hafta daha bekleyeyim . Meryem ana otunu da aldım onu da kullanacağım inşallah onu nasıl kullandınız Meryem ana otunu
[silindi] Gamzedmrr suyum gelince annem evinde suya koydu Meryem süresi okudu ve bi kaç süre daha zaman geçtikçe açılmış doğum olduktan sınra da sudan çıkardı
Gamzedmrr İnşallah rabbim kolay doğum nasıp etsin inşallah zaman daraldıkça korku sarıyor içimi normal doğum istıyorum ama sezeryan olur dıye cok korkuyorum