17 haftalık hamileyim. Henüz bebeğimin hareketlerini hissetmedim ama karnımda sertlik var. Sağda solda aşağıda yukarıda her yerde ama genellikle sağımda ve solumda oluyor. O hissettiğim şey bebeğim mi yoksa gaz falan mı, kabız da oluyroum çünkü. Düzenli tuvalete çıkamıyorum.