Anneler selam ben şimdi 2020 ilk çocuğumu kucağıma aldım Nisan da ikinci oğlumu 2021 Ekim de aldım kucağıma araları 18 ay ikiside normal doğum oldu şimdi üçüncüye hamileyim 36+0 olduk doktorum vajinada ve vücudum da güç olmadığını söyledi normal doğum zor geçecek senin için dedi yani sezaryen olcan demedi ama ard arda hamilelik olduğu için normal doğumun beni çok zorlayacagini söyledi ve benim hmglobin düşüklüğüm ve kansızlık demir eksikliğim de var eşim korkuyor risk almamızdan doktor ölebilirsin bile fln dedi korkuttu biraz bizi ama ben normal doğum istiyorum var mı aranızda ard arda 3 doğum geçiren normal doğuran sizce atlatabilir miyim başarabilir miyim eşimi ikna edemiyorum korkuyor bişey olur bana yada bebeğe diye sezaryen yapalım diyor ama ben normal istiyorum lütfen tecrübesi olan yada yakını bu durumu yaşamış olan bana da fikir verebilir mi sizce ne yapmalıyım🤨🥺💖