Nagos Kızlar 25+4 inanılmaz bel ve sırt agrim Var siz nasıl çözümler alıyorsunuz sıcak su torbası kullanıyomusunuz
Caglasmsk Nagos valla o haftalarda benimde acayip bel agrim oluyodu regl agrisi gibi. Bende sıcak su torbasını kullandım iyi geliyodu.
Nagos Ilkbebek123 eşim görevi sebebiyle çok yanımda olamıyor bu da agrilari daha da çekilmez yapıyor 😞
Cigdemilkar Benimde acayip rahim sancim var rahimde bi baski hissediyorm kasiklarm cok agriyor bazen dayanilmaz bi hal aliyor doktor randevuma daha var ama sirf bunun icin gidiyim diyorum cevremdekiler de bebek baski yapiyor gtsende doktor bisey yapmaz diyor boyle seyler yasadinz mi sizde bu arada 26+4 uz
Chan Yatakta belimi santim oynatıp da pozisyon değiştiremeyecek, yeri geldi mi ayağa desteksiz kalkamayacak, kalktığım da ise belim boşa düşercesine olduğu tipte ağrılarım var bel yırtığı yüzünden. Ağrı kesici sadece bölgeyi uyuşturmaya yarıyor, kas gevşetici içerdim eskiden hamilelikte o da mümkün değil. Ancak bir kaç saat öylece yatınca yürüyebileceğim kademeye geliyor ağrılar. Sıcak su vs fayda etmiyor. Dinlenmek en güzeli ama kökünden geçen bir ağrı değil, en azından bendeki.