Selamlar
Kedim var tüm aşıları tam daha dün yeni aşı da yaptırdık 3 ayda bir yeniliyoruz asla dışarı çıkmaz kendimde tetanoz aşısı oldum 2 kez ama az önce kedim ani refleksle kolumu tırmaladı bu şekilde başına gelem var mı yoksa ben mi abartıyorum diyorum birazcık korktum ne olur ne olmaz diye 🙄