5melekannesii Kızlar az önce kızımın doğumunda hastaneden bana verilen kağıtları okuyordum bazamın altını toplarken bi raporda tip 2 diyabet teşhisi koyulduğu yazıyo ama bu sefer gidince bişey söylemediler anlamadım ben gidince mi söylicem acaba kafam karıştı
Yenibirii 5melekannesii randevuna cok varsa saglik ocagina gösterip tekrar kan tahlil yaptirabilirisn canim