Gulsahkuzu Enfeksiyon için 30 haftalık hamileyken antibiyotik kullanmak zorunda kaldım ve ardından probiyotik kullanmak istiyorum bağırsaklarım toparlasın ve bebeğime faydası olsun diye ama hangi markayı kullanmalıyım ???
Soydogan Gulsahkuzu kefir iç ve yıne kefır gıbı satılan probıyotıkler var ondan alabılırsın.ben duzenlı kullandım vajınal enfeksıyonum bıle gectı cok sukur
Cihangirmom Gulsahkuzu hangi antibiyotik kullandınız bana aile hekimim Amoklavin 1000 yazdı da kendi doktoruma sormadan kullanmak istemedim
asilyigitq1 Gulsahkuzu bende korkuyordum kullanmaktan ama mecbur kullanmaya başladım canım enfeksiyonumdan dolayı hem üst solunum yolu enfeksiyonum vardı soğuk almıştım doktor bana da Sulcid 750 mg yazdı içinde 10 tablet var sabah akşam tok karnına almamı istedi ama ben yine korkumdan sadece sabahları kahvaltıdan sonra 1 tane alıyorum
Gulsahkuzu Soydogan kefiri hamileliğimin başında çok tükettim ama sonrasında tiksinti geldi şuan kokusuna bile tahammül edemiyorum 🫢