Kızlar merhaba tahmini olarak 14 martta yumurtlama gördüm ovulasyon testiyle kontrol ettim..
23 üne infertiliteye randevu aldım geçenki doktorum oraya randevu al kanına baksınlar dedi..
eğer hamileysem orada çıkar mi hanı bu hormon testlerinde betaya bakiyolar mi acaba eğer hamileysem yumurtlamadan 9 gun geçmiş olacak ya kan da falan çıkar mi acaba kimisi yazmış ya yumurtlamadan 10 gun sonra çıktı diye o yüzden sorayım dedim bosbogazlilik ettsiysem affola bu konu da istekliyim lakin bilgisizim