Merhabalar arkadaşlar ben en son 18.07.2022 de adet oldum. Adete göre 35 haftayı tamamladım ama ultrasonda 37 tamamlamış gibi duruyorum. Ve pelvik kemiğim aşırı acıyor yürüdüğümde ve oturup kalktığımda.2ci doğumum olacak. Acaba doğurmama az mı kaldı o sebepten mi ağrıyor? 2 ci doğumda karın da geç iniyormuş o sebepten doktor da birşey demedi en son müayenemde. Sizce doğumuma ne kadar kalmış olabilir ?