İkinci hamileliğimde son kontrollerde bebeğimin hep küçük olduğunu, muhtemelen 3 kilonun altında olacağını falan söylemişlerdi, moralimi çok bozmuş lardı, doğuma kadar son haftalar resmen işkence olmuştu. Oğlumu 3850 kiloyla doğurdum, artık doktorları çok da takmıyorum