Kızlar ayın 17si yumurtlama günümdü o gün ve öncesinde ilişki oldu ve 2 gündür boğazım çok kaşınıyor hasta gibiyim ilaç içmeye tereddüt ediyorum ya hamile kaldıysam diye. Napıcam önerisi olan var mı her türlü gargara fısfıs ılık çay denedim geçmiyor boğazım 2 gündür öksürüyorum kaşıntı ve tahriş hissi yüzünden ilaç içsem bir kerelik bu kadar yeniyken sıkıntı olur mu sizce😔😔