fatmanuryasar Ben çift yumurta ikizlerime hamileyim ailemde hic ikiz yok esimin ailesindede yok ama babasinin amcasinin çocuklari ikiz 😂 esimden mi geliyor ikizlik benden mi ??
bkts fatmanuryasar ikiz durumu cogunlukla genetiktir, 7 kusak oncesine kadar dayabilir yani sizin bilmediginiz bir ikiz akrabanizdan da gelmis olabilir bilemezsiniz😅 ayrica genetige bagli olmaksizin tamamen rastlantisal bir durum olarak da gerceklesebilen bir seydir😌
3babymom fatmanuryasar ikiz anne tarafından gelir babanin rolü olmaz anne anneanne falan çok oncesinden ikiz hikayesi varsa nesil atlar ve size ulaşabilr
Bebekdelisi fatmanuryasar genetık canım bana dr anne baskındır ama aıleme toksa ılk başlangıçtır cok gerıde gerıde sülalede vardır bılınmeyebılır dedı benım ıkızlerım oldu eşimin tarafı amca çocuklarında var ama ağırlık anne geni
pembemor25 fatmanuryasar herhangi bir tedavi gördünüz mü yoksa normal yollarla mı? Ona göre de değişebilir
fatmanuryasar pembemor25 kendiliginden oldu canim hatta çocuk yapmayi bile dusunmuyorduk iki kere supriz oldu hem gebeligi ogrenmem hemde ikiz oldugunu ogrenmem ☺️
nazsenturk-60 fatmanuryasar tabi ki de o an ki yumurtlama ve spermin kac yumurtaya tutulmasına bağlı. Mesela tüp bebek, aşılama hep yumurtaliklar hepsi büyütüldugu için genelde çoğul gebelikler oluyo. Genetiginizde ikiz öyküsü varsa bile o ay cift yumurtlama veya birden fazla yumurtlama yoksa tek gebelik oluşur zaten.
Seval2468 fatmanuryasar eşim ikiz, eşimin amca çocukları ikiz, anannesi ikiz, buyuk babası ikizmiş, dayısının torunları ikiz, teyzesinin torunları ikiz , bizede vuracak diye ödüm koptu ama vurmadı
nazsenturk-60 Seval2468 siz cift yumurtlama gününe denk gelmedikçe ikiz erkek tarafında olması hiç bi anlam ifade etmiyor. Kadınların yumurtlama sayılarının fazla olması ve sperm iki veya üç yumurtaya tutulursa ikiz ucuz oluyo. 3 yumurtlama varken bile bir tutunuyorsa tek gebelik oluyo. Yani her hay döngü de 3 yumurtası olan da var. Aşılama ve tüp bebek de de genel de ilaçlarla çoğul gebelik o yüzden oluyo zaten.
glycnkrt fatmanuryasar benim kayınpederim de ikiz maalesef çok umutluydum olmadı 🙂 ama bu durum eskilere kadar dayanıyormuş. mutlaka aile geçmişinde vardır
Ozlmcgrci fatmanuryasar ben kendim ıkız eşiyim 3 çocuğum oldu hepsi tek 😂 şimdi 4 ye hamıleyım ikiz gibi doğuyor içime bakalım daha doktora gıtmedık 5 hafta 4 günlüğüz yarın kontrolümüz var bakalım bende çok ıstıyorum 🙏🏻