ElifKarata balannesii bende blrzamanlar öyleydim 😂😂 41+1 de sezaryen günümün gecesi ansızın gelmeye kalkı sabaha karşı acil sezaryenle doğdu .”🤗🤗insallah beklediğinize değer hyrlı doğumlarnz olsn
MeltemUar Bugün tam kırk olduk yarın sabah çağırdı doktorum suni verecek sanırım ama bebekte bi sıkıntı yoksa suyum falan normalse kendi sancımı beklemek istiycem
balannesii Busranagme MeltemUar bugün bana da cuma günü gel suni sancı verecegim dedi.Haftaya riskli olabilirmiş.Bebek büyüdükçe bebeğin suyu azaldıgı için
MeltemUar Zozi dün sabah sancısız gittim hastaneye nstde de o an çıkmadı ama 4 cm açıklığım var diye doktorum eve yollamadı 12 gibi suni sancı başladık 4 de kucağıma aldım oğlumu çok şükür darısı tüm bekleyenlere❤️