bsraa16 İlk 3 ay bebek bizden beslenmiyormuş zaten sonrasında da muz ceviz kaşar peyniri gibi gıdalar bebeğe kilo aldırıyor diye okumuştum ama mevsimine göre beslenmek en iyisi bence. Bir de doktor bana normal insanlar gibi 3 öğün beslenme az az sık sık ye demişti