🙈
SevdaBoksor33 Miray ismi çok hoş ama Berçem yerine başka bir isim düşünülebilir bence💞
SevdaBoksor33 Mirayın yanına başka bişey olsa daha güzel olur aslında✨
SevdaBoksor33 bence sadece miray😇
SevdaBoksor33 miray çok güzel 🥰
Daisy0000 Hüma Nur Dan yanayiz Aslinda am kararsıziz😏
Tbayram evet Miray çok hoşuma gidiyor
Minigim38 Öylede çok güzel 🌺
Sadece Miray dha güzel☺️