worin ben 18 haftada yazdı doktor ama sancı yaptı bende karın ağrısı oldu kullanmadim bana yemekten sonra zorda kaldığında al demişti sürekli dememisti zaten . Bol fındık ye su iç birde lif tuket ben kurumeyveli mısır gevreği aldım kflexler var ya sabah akşam 1 kase tüketiyorum çok rahatladim bide mutlaka 1 avuç fındık bol su gün içinde. İlaç aldigim gbi duruyor onlar daha etkili geldi