Aysegul0747 ilk 40 li dönemde hep onda yattı oğlum. Sonra da gün içinde falan onu kullaniyodum ben 7 aya kadar falan kullandım. Yerden yüksek olması falan çok rhaat bence kahvalti hazırlarken falan direk yanıma yere alıp rahat rahat iş yapiyordum. Hatta bence öyle knedi sallanan vs olarak abartmaya bile gerek duymuyorum. Direk civilden 130 liraya almıştım tepe tepe kullandım. Bence zaten devamlı sallanma olayına alıştırmak iyi olmuyor bunun gündüzü olduğu kadar gecesi de var. Alisirsa çocuk devamli onu isteyebilir