Sizinde oluyor mu diye sormak istedim.
Bebişim 7 günlük :) maşallah kontrolleri hep güzel çıktı ama ara ara hırıltılı nefes alıyor. Burnundan geldiğini söylediği için 2 doktoru da sorun yapmadım. Fakat ara ara da düdük yutmuş gibi minnak sesler çıkarıo. Her zaman değil ama ıslık sesi biraz tedirgin etti. Başına gelen ya da nedenini bilen var mı?