Uuemine Merhaba ben 39+5 oldum cumartesi günü 3. kez çatı muayenem oldu ve doktorum baya derin muayene etti biraz acı oldu bu seferki muayenede. Açılman bir santim gözüküyor dedi ve ağrılarımda biraz çıktı nstde. Bugün sabah kahve rengi akıntım geldi, devam ediyorda ara ara, yani nişan oluyor. Adet ağrılarım var belimde kasıklarımda ama hafif hafif. Ebe’ye sordum dedi normal doğum kanalları açılıyor dedi. Bakalım salı günü tekrar muayene olucaktım, eğer normal gelmesse doktorum serzeryanla hafta sonuna doğru alalım istersen dedi, artık günü doluyor diyor.