tuubbbaa incikaya nasipse kızımın adını Doğa koyucam . Bence Doğa. Ama Doğa olmasaydı secenekler de Sare olurdu
Soniii incikaya bende 22 haftalık hamileyim kızıma daha isim karar veremedim en zoru isim seçmek sanki 🙈 Hilal 🌙 ismini beğeniyorum ama nasıl sizce 😊
Aselaryam Benim de kızım olucak adini da Sare koymayı düşünüyorum Allah’ın izniyle çok güzel bir isim bence de♥️🤗