Kubraozemir27 20+2 deyiz. Tetanoz asisini ne zaman yaptirmam gerek ? Hatta yaptirmak sart mi ? Yaptirmayan var mi ?
Emell Kubraozemir27 tetanoz asisi her insanin hayatinda keainlikle yapilmasi gereken onemli bi asi canim. Gebelikte yapilmasinin temwl.nedeni ise dogum esnasinda riske ugramaman. Kesinlikle yaptir ama benim dr 1 doz 4 yil koruyor sonrakileri yaptirman gerwkmiyor dedi
Maviii Kubraozemir27 tabii ki yaptırmalısın? böyle bir soru olabilir mi?hayatınızı neden bu kadar basite indirgiyorsunuz.. olaki sezaryen oldunuz. aşı olmadınız ne yapacaksınız? nasıl toparalayacaksınız, aşılar sizi koruma altına alıyor. yaptımanız gerek.