33+2 haftalık hamileyim bebeğimin hareketlerini uzanınca hissediyorum ama öyle tekme şeklinde değil kalp atışı gibi atıyor ve bir yerde toplanıyor bu şekilde bazı hamile kadınları görüyorum hafta olarak benden geri olanlarda bile dışardan bakınca görünüyor bebeğin kıpırtıları tekmesi falan ben dışardan asla öyle belirgin görmedim hiç bu durum normal mi?