arkadaşlar 2 haftadır kanamadan dolayı yatak istirahatindeydim bugün doktor kontrolüm vardı.kalp atışlarını duyduk herşey normal göründü.6+4 teymişiz.Fakat kesenin dışında bi kanama odağı varmış neden olduğuyla ilgili bişey söylemedi,iki hafta daha yatmam gerekiyomuş🙁 progestan kullanıyorum ve bi haftadır kanamam yok.benzer bişey yaşayan var mı?kanama odağı neden olur?çok tedirginim