Merhabalar kızlar ben 5+4 günlük hamileyim bebek bu hafta oluştu geçen hafta sadece kesesi vardı ama iki gündür çok hafif kahverengi akıntı var peçete değince fark ediyorum dün doktora gittim herşey yolundaydı doktor bebek yeni oluşmuş dedi adet kanaması gibi kanaman yoksa korkma dedi ama içim rahat etmedi size de ilk haftalar da kahverengi akıntı veya lekelenme oldu mu yardımcı olursanız çok sevinirim 😊