Mervosssse 26 haftalık hamileyim göbeğim bir anda kaskatı oluyor sonra geçiyor. Bu normal mi yaşayan var mı
Aysedugme Haftadan beri bende yaşıyorum doktoruma danıştım rahim ağzını uzunluğunu kontrol etti normal dedi suyuda normal herşey normal olunca sorun yok dedi olabilir dedi önemli olan sıklığı ve ağrının olup olmaması dedi
RabisEngel 38+3um bende halsizlik iyice artti ayakta duramıyorum sürekli yatmak istiyorum bebek mi geliuo acaba ??
Mervosssse RabisEngel bunu en iyi doktorunuz bilebilir şimdi doğum yapmadım bisey diyemiyorum sağlıkla gelsin bebisiniz 😇