damlaguneyerii Kızlar selam Epidural ya da spinal doğumda heyecanlanırsam fenalaşırsam falan nasıl ilerliyor süreç bilen var mi??
Atmacabebek damlaguneyerii canim ben 2.sinide oldum Dr dedim panik yapıyorum çok heyan yapıyorum diye oda az da olsa sakinleştirici yaptı galiba çünkü bütün heyecan korku panik gitti birden o sirada
nuzunismail damlaguneyerii Sakinleştirici veriyolar paniklemiyorsun ama bayılmıyorsun da çocuğu falan görüyorsun
damlaguneyerii Atmacabebek ben de panik yapıyorum görmek istiyorum bebeğimi ama bayılırım bisey olur diye cok korkuyorum ya
damlaguneyerii BadeYaman yapıldıkları bölgeler farklı sanıyorum ki doktorum söylemisti ama unuttum acıkcası
BadeYaman damlaguneyerii bende ilkinde spinal oldum sadece ama kuzenime ikisi birden yapılmıs benım çıkışta cok agrım vardı o güle oynaya atlattı mesela o süreci o yüzden sordum