alya00 canım hastane çantasına alacaksan ya elle ısıtmalı manuel veya elektrikli pompa al ben ilk doğum yaptığımda üstüm yoktu bir elle sıkmalı manuel bir de mochi vardı birini vakumlayıp bırakıyordum öbürünü elle sıkıyordum damarlar açılsın diye o şekilde küçücük bir şekilde açılar açılmaz direkt mochiye geçtim O da zaten vakumlu bir şekilde durduğu için en önemli olan ilk sütü kaçırmadan yakalamış oldum Benim için zaten ilk süt çok önemliydi hani boşa akmasın gelirse kaçırırım diye doğum sonrası da göğüslerimi boşaltmak için kullandım genelde hala da öyle kullanıyorum şimdi pek ihtiyacım olmuyor göğüslerim rahatladı için ama ilk haftalar gerçekten lazım oluyor sütünün boşa gitmemesi için stok çısından iyi ben hatta böyle göğsüme takıp bırakıp işimi gücümü hallederken dolmasını bekleyip buzluğa attım iki üç tane bir de ekstradan Dursun kenarda