Lacum benim 33. Haftada başıma geldi. Sancım olunca nts ye girdim. Dr idrar testi istedi orda çıktı zaten. Antibiyotik ve fitil kullandım. Birde bol su tabi. 34+3 deyim şimdi bir sorun kalmadı sanki. Ama çok korktum ilk başta.sanki bebek aşağıda çıkacak gibi sancım olmuştu.