Mervera Kızlar 39. Haftama girdim ama acikligim yokmuş nst de sancilarim çıktı ama onu da hissetmiyordum. Benim gibi bu durumu yaşayanlar oldu mu?
Agg0207 Mervera benimde o haftalarda ilk hamileligimde yalancı sancilarim vardı açılma falan yoktu 41 haftada doğurdum sezeryanla en son artık bebek kanala girmedi
kadertugrul7 Mervera benim de nstde sancilarim cikiyordu ama bende tik yoktu hatta doguma gittigim günde hiç sancım yoktu yani ben hissetmiyordum nstde bakildiginda hissetseydim kendi sancimla dogurabilcektim ama hissetmedigimden suni aldim 3 cm acilma vardi gittigimde 39+5te geldi oğlum
AsyaveAnnesiii Agg0207 bebek aşağıda olduğu halde mi kanala girmedi acaba ? Doktorunuz suni sancı deneyelim kanala girer falan demedi mi
Ayssseee Ben de 39 haftayı doldurdum bugün bir haftadır 1,5 cm açıklık var ama ilerlememiş hiç ve yumuşama da yokmuş
Agg0207 AsyaveAnnesiii bebek kanala giremedi çapraz kaldı canım birde çatı darligim varmış suni sancı denemedim önermedi doktorum zaten gelecek olsa bebek gelirdi simdiye kadar suni sanciyi çekip saatlerce yinede doguramayabilirsn demişti bana
AsyaveAnnesiii Agg0207 ya evet benimde öyle sol kasığımda kafası tam dönmedi 38.haftadayım doğum anında girer kanala demişti doktorum son ana kadar bekleriz normal doğum için dedi ama suni istemiyorum bende o yüzden sordum
Agg0207 AsyaveAnnesiii hayırlısı olsun biraz daha bekle belki girer kanala ama suni sanciyi çekip doguramayp birde üstüne sezeryan yaşamak çok kötü bence iyi karar ver çünkü sezeryan bile zor öncesinde ağrı sancı çekmek psikolojik olarak çok yipratabilir insani
AsyaveAnnesiii Agg0207 evet benim korkumda suni alıp ya yine kanala girmezse ya açılmam olmazsa diye. Sonradan sezaryene alınıp hem suninin sancısını çekmiş olacağım hem sonrasında sezaryenin ağrısını çekeceğim o yüzden suniden yana değilim yani