Arzerskn 23 haftalık olduk 21. Haftada amniyosentez yapıldı ön sonuçlar çok şükür temiz çıktı. Yarın bebeğin DNA sını alıcaz dışarıda yapılan WES testi için dua edin kızlar onlar da temiz çıksın 🙏🙏🙏
berenmomss Arzerskn canım bende cvs yaptırdım 13 haftalık temiz çıktı senin yaptırdıklarını da yaptırmam gerekir mi acaba
Arzerskn berenmomss amniyosentezle alınan sıvıda yapılacak testlerin içinde cvs vardı bizde de ama ne için istediklerine göre de değişiyor olabilir