Senatnglc Kızlar hurma yemeye kaçıncı haftalarda başladınız doğuma yardımcı olduğu için başlarda tüketilmesini önermiyorlar şimdi 36+4 üm
Yakutbebek Senatnglc ben başından beri yiyorum aile hekimim çok fazla olmadığı sürece tüketebilirsin dedi. Kağan kocatepede bunla ilgili ayıklaması var internette. Erken doğum riski olmadığı sürece hurma yemekte zarar yoktur diye
zeynozey Senatnglc 36 dan sonra yenilmesi öneriliyor doğum için🙃 ve perine masajı bu haftada başlıyordu🌱
5melekannesii Senatnglc tabiki yemeliyiz tek sayı olmak şartıyla her gün yiyebilirsin 30. Haftadan sonra başlamıştım ben 😊
Arzum_87 Gulsahakdag Aynen ya bende yapmak istedim fakat ulaşamıyorum olması gerektiği gibi olmuyor 😱🙈
annesininkelegi Senatnglc yemeye başlayabilirsiniz buarada normal dogum istiyorsanız magnezyum kullanıyorsanız bırakabilirsiniz
Senatnglc annesininkelegi magnezyum doktorum verdiği için kullanıyorum normal doğuma mı engel anlamadım tam 🙏
Simay13 Nette 38 haftada başlanması gerek diyor 🤦🏻♀️ bende şurda durup msjlari okuyayım. Hurma coook aşırı severim kuru veya yaş.
Gulsahakdag Celikk66 gircez görcez😂 ben baya eski usul normal doğum istiyorum uyuşmadan falan. Bakalım neyle karşılaşıcaz😀
annesininkelegi Senatnglc magnezyum dogum kasılmalarını engelliyor rahatlatıyor, doğumu erteliyor. Ben 32 de bıraktım diye hatırlıyorum oğlumda 37. Haftamda normal doğumum olmuştu sağlıkçıyım ve doula ile çalıştım
annesininkelegi Senatnglc perine masajı epizyoya gerek kalmaması için etkili eşinizden yardım alabilirsiniz buarada🌸
Aslhnam Senatnglc biz 6+3 üz doktorum bana beslenme listesi verdi ve günde 1 tane hurma yemem gerektiği yazıyor