Kurabiyeannesi perinatoloji doktoruna söyledim dedimi ya rahim kanalında enfeksiyon vardır yada kılo kaynaklı olabilir dedi 21 haftalık ve 3 kılo aldım cokkkk fazla kılo almadım
Oda önemli birşey degik bebek iyi dedi
Yakılma dedi
Amaa bacaklarımı her sekılde hareket ettirdiğimde sanki o bölgedeki kemiklerimmm ağrıyor