Pelinzade Kızlar benim alerjik rinit hastalığım var hapşırık krizi tutabiliyor ve nefes darlığı var öksürük krizide tutuyor beni nefes alamıyorum doktor göğüs hastalıkları git dedi oda alerjiye yönlendirdi benim gibi olup normal doğum yapan var mı doğum masasında krizim tutar diye çok korkuyorum nefes alıp verirken ya ters bi şey olursa bebeğe bir şey olursa özellikle astım hastaları sizde bir sorun çıktımı
sudamlasi Pelinzade bende astım hastasıyım doktoruma sordum bu soruyu astımlı normal doğum yapan hastalarının oldugunu bi sıkıntıyla karşılaşmadıgını söyledi.