6 haftalık hamileyim kanama şikayeti ile doktora gittiğimde kesenin oki tane olduğunu öğrenmiştim dün yöne kanama sebebiyle acile başka Bi doktora gittiğimde kesenin bir tane olduğunu söyledi kanama durdu zaten bir anlık oluyo ve gidiyo ama geldiğinde sanki delirecek gibi oluyorum sabaha kadar hastanede kaldım sabah tekrar kontrol etti doktor kese yine bir tane dedi diğer keseyi mi düşük yapıyorum bu doktor mu keseyi göremedi kesenin içi boştu kendini imha mi etti kafamda deli sorular kanama yaşamak istemiyorum neredeyse her gün doktor hastane off böyle bişey yaşayan oldu mu kesenin biri kendi kendine kaybolan oldumu elhamdülillah biri görünüyor çok şükür ama ya Bi gittiğimizdede o görünmezse panik atak oldum hamile kalınca dert sıkıntı bitecek sanıyordum o kadar bekledim ki anne olmayı kendi kendilerine geldi miniklerim ama ne olacak bilmiyorum