Ben kamu bankasında çalışıyorum 2 seneye kadar ücretsiz izin hakkım var ve ben sonuna kadar kullanıcam kızımı kendim büyütmek istiyorum en azından 2 yaşına kadar 🥹🥹
Evim kira değil eşiminde maaşı güzel , rahatlığım da biraz ordan geliyo belki kirada felan olsam daha erken dönerdim işe