aogoya valla durmuyor artık saat başı uyanıyor dinlenemiyor haliyle emzirmekten yüksünmüyorum ama süt yetmiyor mama istiyor arkasından bu sefer 2 saatte bir mama vermek zorunda kalıyorum uyumuyor falan kısır bir döngüye girdik yani. Damaklı emziğim var evde nuk bir kere verdim şak diye tuttu zatne belli ki tutacak ama işte endişelendim zaten az sütüm var bari emdiği kadar emsin istediğim için. Ay çok uzun yazdım 😅