Slaedz Kızlar ayağa da kalksam yatsam da otursamda kasılma oluyor bu sırada nefes darlığı eşlik ediyor kalkınca kassığıma çok baskı yapıyor yatınca da ağrı yapıyor bunlar erken doğum belirtisi değildir değil mi yarın kontrole gidicem
Paristr Slaedz aynısı oluyor karnımın üst tarafında kasılma olduğu zaman nefesim kesiliyor son iki haftadır durum böyle Nst de sancı çıkmadı bende çarşamba tekrar kontrole gideceğim 36. Haftadayım
Paristr Slaedz ayaktayken baskı hissediyorum. yatarken sağa sola dönünce gene karnımın alt tarafında ağrı hissediyorum. Sanırım yürüyünce fazlalaşıyor dün biraz fazla yürüdüm..