Umutlubirkadin Kızlar merhaba adetime 13 gun var yaklaşık 3 günden beri çok fena göğüs hassasiyeti ve agrisi cekiyorum. Ovulasyon dönemim 14 marttaydi Resmen dokunamiyorum bile adet belirtisi icin erken deil mi yanlışım mi var
Tbsra95 Umutlubirkadin 13 gün ne hamilelik belirtisi olur nede adet canım ama dönemsel mevsimsel değişiklik te olabiliyor
Aysel_krdg Umutlubirkadin canım Yumurtlama gününü değerlendirdiysen ondan olmuştur benimde öyle şu an yumurtlamadan kaynaklı
busraokutan Umutlubirkadin canım bende gebelde iki hafta önceden başlar bu göğüs hassasiyeti. Bir ara yürürken bile acirdi o derecede olurdu. Ama ben bir ara prolaktinimin yüksek olduğunu öğrendim sanırım bunun etkisi olabiliyor
Umutlubirkadin Tbsra95 evet canım bende ondan sordum adete 16 17 gun kala agri olmaz ama ben dokunamiyorum bile o derece aciyor hamilelik icin daha çok erken onun farkındayım
Umutlubirkadin himne_ yok canım bende hamile miyim diye sormadım açana neden olmuş olabilir anlamaminda sordum biliyorum 5 günde çıkmaz
Umutlubirkadin busraokutan canım gideceğim doktora her ay adetten 10 gun önce boyle oluyordu ama bu ay 16 gun inceden oldu