_Daydreamer_89 Tuba00 Allah yardım etsin 3 çocukla umarım hepsi uysal ve sessiz olur hiç bişey anlamazsınız büyütürken ve yardım edeniniz çok olur🥰
Tuba00 _Daydreamer_89 amin sağol canım🥰2 kızım var ikiside sakin çok şükür bakalım ikizler nasıl olacak ultrasonda aşırı hareketliydiler 😀
_Daydreamer_89 Twin-22 evet evet bende çok şaşkınım ikizler bol bol maşallah rabbim saflıkla kucağınıza almayı nasip etsin🥰
_mmmmellek Ozge56 kız ne yapayım doğumauma az kalmış o kadar kafamda soru var bunlar bir kısmıı yazmadıklarımda varr😅😅😅😅
Ozge56 _mmmmellek ahahhaha😄😄 Sende haklısın canım en azından sen o sorularla doğuma yaklaştın ya biz 🥺
Merakliana6 3 bu seneyle 4 yıldır happymom kullanıyorum ilk kez bu yıl bu kadar ikizlere gebe görüyorum MaşaAllah 🌸💝 benim dönemimde 1 kişi ancak vardı ☺️ Tabi uygulamayı kullanmayan vardır belki ama burda herkes ikiz gebe gibi :)) birkaç da üçüz var
siyahinciii Haftada tdk yumurta ikizi olduklarını öğrendim yan yana durmuş sıpalar şimdi 14. Haftadayız doktorum direk perinatolojiye yönlendirdi Ramazanın ilk günü gideceğim inşaallah bir sıkıntı olmaz bir cennet kuşumdan sonra bunları kucağıma almak nasip olur