Bebekanne__ Test yaptım ilkte böyle resimdeki gibi silik oldu Ondan sonra 15 20 dakika ya kadar çizgi belirginlestj sizce nedir
sacmalamakizim Bebekanne__ Gün geçtikçe testler böyle belirgin oluyor canım sizin testiniz pozitif ilk test silik olmuş zaman geçince belirginlesmis gebelik var hayırlı olsun 😊
ilgihazaal Bebekanne__ silik olmasi da gebelik var demek. Bes dkdan sonraki cizgiyi onemsemeyin diyor kilavuzunda. İlk yaptiginizda silik ciktiysa hamilesiniz demektir
Bebekanne__ minikmucizem__ en son ne zaman adet gördüm onu bile unuttum canım ya o yüzden emin olamıyorum
sacmalamakizim Bebekanne__ Gün geçtikçeden bahsettiğim benim testlerim vardı sakliyordum onlar da belirgindi böyle 😊
Veraerdogan Bebekanne__ bizce bebek te sizce nedir çok acik bir sekilde annecimm ben burdayım demis ama annesi😍😍😍
kuzeyim21 Nergizos canım ben ilk gebelikte reglime 2 gün kala yaptım çıkmadı adet olacağım gün silik çizgiyle çıktı Şimdi ise 5 gün varken yaptım çıktı ikiside predictor, döllemeye göre değişiyor yani
Pitircikkus Bebekanne__ olmayınca hıc bısey cıkmıyo bende de bu testın aynısı var silik degıl de golge bıle olmuyo
Erayldz Benimde ilk öğrendiğimde böyle silik çıkmıştı erken gebelik testi almıştım onda çizgi tam çıkmıştı bence hamilesinizzz 🥰