Gebecik86 Merhabalar , aranızda benim gibi 16 haftalıkken kusmaya başlayan var mı ? Öncesinde çok rahat bir hamilelik geçiriyordum halbuki..
Aybukealtintas Gebecik86 12,13 e kadar cok rahattım benimde ondan sonra basladı ve 34. Haftaya kadar dogru mide ilacını bulana kadar devam etti
songul123 Gebecik86 ay bende 6+3 olduk hala bulantı yok bende olmuyor diye sıkıntı yapıyorum kendime sorunmu var diye
Minnakkkk Gebecik86 normal canım bence her bünye farklı 38+6 yıl hala kusuyorum mesela 😀 doğururken de kusarım kesin😀😀😀
Gebecik86 Ters giden birşeyler yoktur umarım .. :( bunca zaman kusmayıp şimdi başlaması insanı korkuyor