Serraninannesi53 31 haftalık hamileyim Allahın izniyle oğlum olucak inşallah ismini Fatih Ahmet vermeyi düşünüyoruz. Sizce nasıl kızlar güzel mi uyumlumu ?
Serraninannesi53 Sevval0308 çok teşekkür ederim. Uyum konusunda tereddüt etmiştim ama şimdi daha çok içime sindi 🥰
Sevval0308 Serraninannesi53 isimleriyle büyüsunler bende Ecmel Vera düşünüyorum ama eşim.veraya biraz soguk bakıyor daha erken biz 24 haftadayiz maasallah sizin az kalmis netleştirmek gerek :)
Serraninannesi53 Hamileanne evet öyle daha çok uyumluda kayınvalidemin ilk oğlu 3 aylıkken ölmüş adı fatihmiş eşimde o yüzden fatih vermek istiyo ismini öncelik o yüzden