Selam.iki ay yazz tablet kullandım her iki ay ayin 19u 20si adet gordum.
Ama bu ay artık kullanmadım ama adet olmuyorum pembe akıntım oldu biraz sonra geçti.
Korunduk hamilede olamam,testde yaptım
Kullananlar yardımcı ola bilir mi?
Bunu internetde buldum….Doğum kontrol hapları dahil olmak üzere hormonlu doğum kontrol yöntemlerini bıraktıktan sonra adet gecikmesi ya da adet düzensizliği yaşamak normaldir. Bu durum bazen haftalar bazense aylar sürmektedir